-->

تجربتى الشخصية لربح اكثر من 1500 دولار فى اقل من اسبوع

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اهلا ومرحبا بكم متتبعى مدونة دليل الربح

http://internet-proofit.blogspot.com/


النهارده هقولكم على تجربتى الشخصيه لربح اكتر من 1500 دولار فى اقل من اسبوع انا عارف انكم مستغربين من الكلام دا
بس اقسم بالله العظيم دى الحقيقه ودلوقتى هتعرفى اذاى انا كسبت الرقم دا وانتم كمان ممكن تكسبم ذيي ويمكن اكتر منى كمان
بس اهم حاجه يكون عندكم صبر لان حلم المليونير مش هيجى بين يوم وليله ولا ايه المهم خلينا فى موضوعنا علشان تعرفو وصلت لكدا اذاى وركزو فى كل كلمه علشان تفهمو كويس .

البدايه انا اشتغلت على مواقع البيتكوين وجمع الساتوشى فى البدايه كنت بكسب مكسب بسيط جدا فضلت شغال على المواقع دى وبعدين اشتغل على مواقع جمع الروبل وفضلت شغال على المواقع دى فتره طويله جدا حوالى 6 شهور لحد ما جمعت 10 دولار وقت طويل صح المهم بعد ما جمت المبلغ الكبير دا ههههههههههه كان كل همى اذاى همسك الفلوس دى فى ايدى ففضلت ادور على النت لحد ما قابلنى موقع المنصه وقولت اجرب اشتغل عليه فدخلت على اليوتيوب علشان افهم الموقع دا والحمدلله فهمت الموقع مش هقولكم بقيت استاذ فيه يعنى بس الحمدلله فهمت شويه منه دلوقتى بقا اقولكم على اللى كسبته من ال 10 دولار دول .

دخلت على الموقع وسحبت ال 10 دولار من البنك بتاعى وحولتهم على المنصه وقولت اشتغل واجرب حظى فى البدايه اشتريت عمله ب 10 دولا وبعد دقيقتين بعتها ب 13 دولار بصراحه مكنتش مصدق بقا انا افضل 6 شهور اجمع فى 10 دولا وبعدين اكسب 3 دولار ف دقيقتين المهم فضلت شغال ع الموقع لحد ال 10 دولا ما بقو 40 دولار بعد كدا خسرت 35 دولار فاضل 5 دولار اشتغلت بيهم ع عمله كنت بشترى وابيع فى نفس الوقت واكسب الضعف فى ايام كنت بكسب حوالى 200 دولار فى ساعه واحده وفضلت شغال على الموقع وكل يوم المكسب يزيد والحمدلله ربنا كرمنى وجه الوقت اللى عاوز اثبت فيه لنفسى قبل اى حد ان انا كسبت فعلا من الانترنت وامسك الفلوس دى فى ايدى .

ف اتجهت للفيسبوك ودخلت على جروبات علشان ابيع الدولارات على النت لناس عاوزه دولارات والحمدلله بيعتهم واستلمت الفولس ف ايدى ما تتصوروش فرحتى ساعتها كانت اذاى .

المهم دلوقتى انا عاوزك تعرف ان الانترنت فى شغل فعلا وفى مكسب منه فعلا بس اهم حاجه يكون عندك صبر وبلاش حلم المليونير بين يوم وليله لان دا صعب دلوقتى وخصوصا انك لسه فى بدايه الطريق .

دى افضل المواقع اللى انا كنت شغال عليها مواقع صادقه %1000 وانا شخصياً لسه شغال عليها لحد دلوقتى .





انا عارف انى طولت عليكم المهم دلوقتى كومنت جميل ذيك كدا تشجيع مش اكتر وياريت لو تشيرو التدوينه دى علشان كله يستفيد من ال هشرحه بعد كدا
TAG

عن الكاتب :

ليست هناك تعليقات

إرسال تعليق

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *